teherbírás t |
A1 mm |
A2 mm |
A3 mm |
E2 mm |
E3 mm |
D1 mm |
L mm |
L1 mm |
L2 mm |
saját tömeg kg |
1 | 50 | 40 | 57 | 128 | 105 | 30 | 237 | 197 | 69 | 3,2 |
1,6 | 56 | 45 | 64 | 146 | 118 | 36 | 272 | 224 | 78 | 4,5 |
2,5 | 63 | 50 | 72 | 167 | 132 | 42 | 311 | 253 | 86 | 6,3 |
4 | 71 | 56 | 80 | 190 | 148 | 48 | 352 | 285 | 95 | 8,8 |
5 | 80 | 63 | 90 | 215 | 165 | 53 | 393 | 318 | 103 | 12,3 |
6 | 90 | 71 | 101 | 240 | 185 | 60 | 465 | 380 | 140 | 17,7 |
8 | 100 | 80 | 113 | 268 | 210 | 67 | 513 | 418 | 150 | 24 |
10 | 112 | 90 | 127 | 286 | 221 | 75 | 566 | 460 | 174 | 40 |
12 | 125 | 100 | 143 | 316 | 252 | 85 | 643 | 525 | 209 | 55 |
16 | 140 | 112 | 160 | 357 | 280 | 95 | 727 | 595 | 238 | 77 |
20 | 160 | 125 | 180 | 405 | 330 | 106 | 815 | 665 | 260 | 112 |
25 | 180 | 140 | 202 | 455 | 360 | 118 | 905 | 735 | 280 | 160 |
32 | 200 | 160 | 225 | 510 | 400 | 132 | 1000 | 810 | 300 | 220 |
40 | 224 | 180 | 252 | 567 | 447 | 150 | 1117 | 905 | 338 | 310 |
50 | 250 | 200 | 285 | 635 | 485 | 170 | 1226 | 990 | 355 | 430 |
63 | 280 | 224 | 320 | 710 | 550 | 190 | 1385 | 1120 | 410 | 600 |
80 | 315 | 250 | 358 | 802 | 598 | 212 | 1570 | 1270 | 468 | 860 |
100 | 355 | 280 | 402 | 902 | 688 | 236 | 1750 | 1415 | 513 | 1220 |
125 | 400 | 315 | 450 | 1020 | 750 | 265 | 1965 | 1590 | 570 | 1740 |
teherbírás t |
A1 mm |
A2 mm |
A3 mm |
E mm |
D1 mm |
F1 mm |
L mm |
L1 mm |
H mm |
F2 mm |
saját tömeg kg |
6 | 71 | 56 | 92 | 160 | 60 | 301 | 450 | 375 | 75 | 44 | 17 |
8 | 80 | 63 | 103 | 182 | 67 | 337 | 500 | 415 | 85 | 48 | 25 |
10 | 90 | 71 | 116 | 192 | 75 | 377 | 545 | 450 | 95 | 54 | 36 |
12 | 100 | 80 | 130 | 210 | 85 | 421 | 616 | 510 | 106 | 60 | 50 |
16 | 112 | 90 | 146 | 237 | 95 | 471 | 698 | 580 | 118 | 69 | 71 |
20 | 125 | 100 | 163 | 265 | 106 | 531 | 782 | 650 | 132 | 75 | 100 |
25 | 140 | 112 | 182 | 315 | 118 | 598 | 865 | 715 | 150 | 86 | 138 |
32 | 160 | 125 | 205 | 335 | 132 | 672 | 960 | 790 | 170 | 94 | 197 |
40 | 180 | 140 | 230 | 375 | 150 | 754 | 1075 | 885 | 190 | 104 | 286 |
50 | 200 | 160 | 260 | 420 | 170 | 842 | 1177 | 965 | 212 | 120 | 394 |
63 | 224 | 180 | 292 | 460 | 190 | 944 | 1326 | 1090 | 236 | 131 | 547 |
80 | 250 | 200 | 325 | 515 | 212 | 1062 | 1500 | 1235 | 265 | 1440 | 760 |
100 | 280 | 224 | 364 | 575 | 236 | 1186 | 1675 | 1375 | 30 | 157 | 1060 |
125 | 315 | 250 | 408 | 645 | 265 | 1330 | 1885 | 1550 | 335 | 178 | 1491 |
Ajánlatkérés és megrendelés előtt a geometriai méretekkel, a szállítás tartalmával és feltételeivel kapcsolatban minden esetben egyeztessen munkatársainkkal!
Az egyeztetésnél kérjük adja meg a fenti táblázatban szereplő jellemzőket, és ha volt előzmény, a korábbi horog specifikációit.
A DIN 15400-as „szabványsorozat” alapján készülő kovácsolt daruhorgok és tartozékaik számos daru horogszerkezetében megtalálhatók.
A csapágyazott horog, a horoghíd, a horoganya szabványosított megoldása évtizedek óta kiforrott és biztonságos megoldást jelent.
A szabvány előírja azokat a követelményeket, amelyek biztosítják a kovácsolt horgok megbízhatóságát.
Lényeges különbség a standard kovácsolt függesztékeknél használt horgokhoz képest, hogy ezeknél a horgoknál
a teherbírás több tényező függvénye, vagyis azonos geometriai méretű és anyagminőségű horgok terhelhetősége eltérő is lehet.
A horog a szabvány szerinti nagyságával - pl. Nr.6 - és szilárdsági osztályával - pl. P - beazonosítható, azonban terhelhetősége a csoportba sorolásától is függ.
Pl.: az Nr. 6 méretű horog 2m/M5 esetén P szilárdsági osztállyal 10 tonna terhelhetőségű.
szilárdsági osztály |
csoportszám (ISO/FEM) |
|||||||||
P | 1Bm/M3 | 1Am/M4 | 2m/M5 | 3m/M6 | 4m/M7 | 5m/M8 | ||||
S | 1Bm/M3 | 1Am/M4 | 2m/M5 | 3m/M6 | 4m/M7 | 5m/M8 | ||||
T | 1Bm/M3 | 1Am/M4 | 2m/M5 | 3m/M6 | 4m/M7 | |||||
V | 1Bm/M3 | 1Am/M4 | 2m/M5 | 3m/M6 | 4m/M7 |
horog építési nagyság |
terhelhetőség t |
|||||||||
Nr.04 | 2 | 1,6 | 1,25 | 1 | 0,8 | 0,63 | 0,5 | 0,4 | 0,32 | 0,25 |
Nr.05 | 2,5 | 2 | 1,6 | 1,25 | 1 | 0,8 | 0,63 | 0,5 | 0,4 | 0,32 |
Nr.08 | 4 | 3,2 | 2,5 | 2 | 1,6 | 1,25 | 1 | 0,8 | 0,63 | 0,5 |
Nr.1 | 5 | 4 | 3,2 | 2,5 | 2 | 1,6 | 1,25 | 1 | 0,8 | 0,63 |
Nr.1,6 | 8 | 6,3 | 5 | 4 | 3,2 | 2,5 | 2 | 1,6 | 1,25 | 1 |
Nr.2,5 | 12,5 | 10 | 8 | 6,3 | 5 | 4 | 3,2 | 2,5 | 2 | 1,6 |
Nr.4 | 20 | 16 | 12,5 | 10 | 8 | 6,3 | 5 | 4 | 3,25 | 2,5 |
Nr.5 | 25 | 20 | 16 | 12,5 | 10 | 8 | 6,3 | 5 | 4 | 3,2 |
Nr.6 | 32 | 25 | 20 | 16 | 12,5 | 10 | 8 | 6,3 | 5 | 4 |
Nr.8 | 40 | 32 | 25 | 20 | 16 | 12,5 | 10 | 8 | 6,3 | 5 |
Nr.10 | 50 | 40 | 32 | 25 | 20 | 16 | 12,5 | 10 | 8 | 6,3 |
Nr.12 | 63 | 50 | 40 | 32 | 25 | 20 | 16 | 12,5 | 10 | 8 |
Nr.16 | 80 | 63 | 50 | 40 | 32 | 25 | 20 | 16 | 12,5 | 10 |
Nr.20 | 100 | 80 | 63 | 50 | 40 | 32 | 25 | 20 | 16 | 12,5 |
Nr.25 | 125 | 100 | 80 | 63 | 50 | 40 | 32 | 25 | 20 | 16 |
Nr.32 | 160 | 125 | 100 | 80 | 63 | 50 | 40 | 32 | 25 | 20 |
Nr.40 | 200 | 160 | 125 | 100 | 80 | 63 | 50 | 40 | 32 | 25 |
Nr.50 | 250 | 200 | 160 | 125 | 100 | 80 | 63 | 50 | 40 | 32 |
A horgokat kovácsolják és hőkezelik az optimális szilárdság és szívóssági tulajdonságok elérése érdekében.
A horgokon lévő rögzített távolságú jelölések lehetővé teszik vizsgálatok során a deformációra vonatkozó kontrollt.
Meghibásodott, elkopott horogszerkezet javítása során gyakran nem elegendő a sérült horog cseréje,
jellemzően a csatlakozó horoghidat, horoganyát, csapágyat is cserélni szükséges.
Egyes nagyobb méretek szabadalakító eljárással készülnek.
A kovácsolt daruhorgok szállíthatók:
- egyágú vagy kétágú kivitelben
- megmunkálás nélkül vagy megmunkálva
- kiakadásgátlóval vagy szerelvény nélkül
- csatlakozó elemekkel (horoganya-horoghíd-biztosítólemez) vagy csatlakozó elemek nélkül
A megfelelő daruhorog kiválasztásával, műszaki alkalmasságával kapcsolatban forduljon szakembereinkhez!
Egyéb oldalaink:
Rozsdamentes növényfuttató
és építészeti kötélrendszer
Offroad és gépjárműcsörlő webáruház
2021 Texem - Minden jog fenntartva